Slik sjekker du at dine opplysninger er korrekt i vårt medlemsregister
Er du usikker på om Norsk Fysioterapeutforbund har riktige opplysninger om deg i vårt medlemsregister? Her får du oppskriften på hvordan du sjekker - og eventuelt endrer - informasjonen om deg.
Vi - i Norsk Fysioterapeutforbund - er avhengig av å ha de riktige opplysningene om deg som medlem. Du sjekker, og eventuelt endrer, selv i vårt medlemsregister. Her følger oversikten over hva du bør sjekke:
Logg deg inn på Fysio.no og sjekk informasjonen om deg og din ansettelse, og gjør eventuelle oppdateringer.
(Hvis du opplever tekniske problemer med å legge inn endringer, så send oss en e-post til medlem@fysio.no.
Oversikt over informasjonen du bør sjekke:
-
- Navn, adresse, telefonnummer
- Utdannelse
- Arbeidssted
- Selvstendig næringsdrivende – legg inn informasjon om arbeidssted og driftstilskudd under «Annen informasjon»
- HPR-nummer
Dette bør du gjøre
- Kontakt våre rådgivere ved å logge inn på Fysio.no og opprett en sak under «Mine saker». Her velger du kategori på henvendelsen din og får svar fra en saksbehandler så raskt som mulig. Dersom du har opprettet en sak kan du sjekke status og lese svar via «Mine saker»
- Ønsker du endringer i ditt medlemskap eller har spørsmål rundt kontingenten? Send oss en e-post til medlem@fysio.no
- Ønsker du å motta «Fysioterapeuten» kun digitalt og ikke pr. post? Gi oss beskjed med en e-post til medlem@fysio.no
- no – vår oppdaterte hjemmeside der du finner mengder av informasjon!
- Informasjon om medlemsfordeler
- Informasjon om skattefradrag/endring av fradragsbeløpet